Sommerles er godt i gang, og vi ønsker i år også å runde av årets 'lesesesong' med en festival!
På Sommerlesfestival blir det:
- overnatting
- tacospising
- lesing
- film
- snacks
- loddtrekning
- leking
- m.m
Dette blir galjillt!
De som melder seg på må delta på Sommerles, og de må være med en voksen.
Man må ha med liggeunderlag/madrass, dyne/sovepose. Om man mangler dette, skriv det i påmeldingen, så skal jeg prøve å skaffe.
Skriv også inn allergener i påmeldingen, slik at vi kan ta hensyn til dette når vi lager mat.
Det er plass til 30 barn + voksne, så meld dere på for å sikre en plass :D
Påmelding skjer via mail til Sommerles-General Line : Linewingereid.hammerstad@gjesdal.kommune.no
